Returer & Återbetalningar
Retur- och Återbetalningspolicy
Vi på Selestie vill att du ska älska din ring lika mycket som vi gör! Våra produkter är designade för att hjälpa dig slappna av, bryta dåliga vanor och se fantastisk ut på samma gång. Vi tror på att ge dem en rättvis chans, så vi rekommenderar att du använder din ring i minst 14 dagar innan du funderar på en retur. Om du efter 14 dagar och inom 60 dagar fortfarande inte är nöjd, hör av dig till oss på hello@selestie.se, så löser vi det!
Ångerpolicy
Förändrade planer? Ingen fara! Du kan ändra eller avbryta din beställning innan den har skickats. Om din order redan är på väg kan du istället utnyttja din ångerrätt inom 14 dagar efter att du mottagit varan. Vid avbokning eller retur återbetalar vi dig inom 14 dagar från det att vi mottagit din retur eller bevis på att den är skickad tillbaka.
60-dagars Pengarna-Tillbaka-Garanti
Vi är så säkra på att du kommer att älska din Selestie-ring att vi ger dig hela 60 dagar att testa den. För att ge den en rättvis chans rekommenderar vi att du använder den i minst 14 dagar – det tar lite tid att bryta gamla vanor!
Om du ändå inte är nöjd kan du returnera den inom 60 dagar. Observera att vi tyvärr inte kan återbetala eventuella fraktkostnader.
Vill du göra en retur? Enkelt! Fyll i formuläret på vår Kontakta oss-sida eller skicka ett mejl till hello@selestie.se. För att vi ska kunna hjälpa dig snabbare, inkludera gärna ditt ordernummer eller det namn och e-postadress som användes vid beställningen.
Skadade Varor
Vi packar våra produkter med kärlek och omsorg, men ibland kan olyckor ske under transporten. Om din produkt anländer trasig (och vi menar verkligen trasig, inte bara en tillbucklad låda) – skicka oss ett mejl på hello@selestie.se inom 72 timmar efter leverans.
Bifoga en tydlig bild på skadan, så ser vi till att du får en ny vara utan extra kostnad. Observera att vi inte kan ersätta produkter som skadats av normalt slitage, felanvändning eller tappra försök att använda ringen som en fidget-spinner i slow-motion.
Frakt och Leverans
Vi gör vårt bästa för att få din beställning till dig så snabbt som möjligt, men ibland kan leveranser försenas av anledningar som ligger utanför vår kontroll, såsom transportproblem, tullhantering eller en oförutsedd snöstorm.
Om din beställning dröjer rekommenderar vi att du först kontaktar fraktbolaget. Selestie kan tyvärr inte ta ansvar för förlorade, stulna eller försenade paket efter att de har skickats från oss.
Felaktig Leveransadress
Vi skickar ditt paket exakt dit du ber oss att skicka det – så dubbelkolla gärna din adress vid beställning! Om du märker att något blev fel, hör av dig inom 24 timmar så försöker vi rätta till det. Efter det kan vi tyvärr inte garantera en korrigering, och vi kan heller inte ersätta paket som skickats till fel adress.
Uppdateringar av vår Retur- och Återbetalningspolicy
Vi kan komma att uppdatera denna policy vid behov. Genom att handla hos oss accepterar du den version som gäller vid ditt köp.
Företagsinformation
Selestie är ett varumärke som ägs och drivs av Royalzoo-headz, registrerat med Organisationsnummer: 860302-4772.
Har du några frågor? Vi finns här för att hjälpa dig! Skicka ett mejl till hello@selestie.se, så ser vi till att du får svar så snart som möjligt.